A ChatGPT egy mesterséges intelligencia rendszer, amelynek utasításokat lehet adni, kérdéseket lehet feltenni, és megoldja, megválaszolja azokat. A ChatGPT funkcióit rengeteg különböző területen lehet hasznosítani, a webáruházas kereskedelemmel kapcsolatban általában az egyik legelső kérdés, hogy szövegírásra, termék leírások készítésére...
Az utóbbi hetekben szinte a csapból is a ChatGPT folyik, aki egy kicsit is közelebbi kapcsolatban van az internettel, szinte biztosan hallott már róla. A ChatGPT egy olyan mesterséges intelligencia (MI) program, amely chatbotként működik. A felhasználók kérdéseket tehetnek fel, instrukciókat adhatnak neki, a program pedig ezek alapján elkészíti a...
A Google Search Console a Google egyik teljesen ingyenes szolgáltatása, melyet weboldal tulajdonosok tudnak igénybe venni. Egy pár perces folyamat során igazolni kell, hogy az adott weboldal a te tulajdonodban van, ezt követően pedig a Google azonnal elkezdi gyűjteni az információkat. Ma már szinte minden weboldal számára kötelező a Search Console...
A keresőmarketing azokat a tevékenységeket, teendőket jelenti, melyek célja, hogy egy weboldal a Google-ben a lehető legtöbbször szerepeljen, a lehető legjobb helyeken. A keresőmarketinget két nagy csoportra bonthatjuk, a keresőoptimalizálásra (SEO) és a fizetett, kattintás alapú hirdetésekre.
Miért fontos a keresőmarketing?
Az arányokat...
Kulcsszókutatás alatt azt a folyamatot értjük, melynek során meghatározzuk azokat a szavakat, kifejezéseket, melyekre a weboldal, webáruház célközönsége keresni szokott. A kulcsszavak ismerete nélkül lehetetlen a keresőoptimalizálás, az online marketing.
Kulcsszókutatásért gyakran komoly összegeket kell fizetni, induló weboldal, webáruház...
Ha rendelkezel saját honlappal, webáruházzal, akkor a keresőoptimalizálásról valószínűleg hallottál már. A keresőoptimalizálás azokat a teendőket, javításokat, optimalizálásokat jelenti, melyek segítségével a Google keresőben lehet feljebb kerülni a találatok között, amivel növelni lehet a látogatók számát. A keresőoptimalizálási szolgáltatásokat...
A Google bejelentette, hogy 2021-től jelentős változások lesznek a weboldalak rangsorolásában. Az új tényezőket, amiket figyelembe fog venni a weboldalak sorrendjének felállításához, Core Web Vitals, magyarul Alapvető webes vitals-mutatók névre keresztelték. Mivel 2021-től fog számítani a Core Web Vitals a rangsorolásban, így szerencsére a...
A Youtube a legnépszerűbb videó megosztó oldal, szinte mindenki, így a legtöbb weboldal, webáruház is ezt használja videók feltöltésére, megjelenítésére. Nem csak a webshopok, hanem bloggerek, cégek, magánemberek is a Youtube-ot használják, egy valami azonban közös mindenkinél, a cél, hogy minél több emberhez jusson el a videó. Ahogy honlapok,...
Egy webáruház keresőoptimalizálása több különböző folyamatból, teendőből áll. Gyakori hiba, hogy a webshop tulajdonosok csak a technikai javításoktól és a linképítéstől várják az eredményeket, és megfeledkeznek egy hasonlóan fontos tényezőről, a SEO szövegírásról.
Mi is az a SEO szövegírás?
A SEO szövegírás lényege, hogy úgy kell...
Az internetezők jelentős része a Google-t használja navigációként, a Google segítségével találja meg azokat a weboldalakat, webáruházakat, melyek érdeklik. Annak ellenére, hogy a Google gyakran több száz találatot is megjelenít, a felhasználók túlnyomó többsége, 90-95 százaléka nem kattint át már a Google találatok második oldalára sem. ...
Egy webáruház elkészítésekor általában két feladatot kell szem előtt tartani. Az egyik, hogy úgy készítsd el webshopod, hogy minél több látogatót tudj szerezni vele, ezt röviden keresőoptimalizálásnak hívjuk. A másik feladat, hogy ezeket a megszerzett látogatókat vásárlókká tudd konvertálni, tehát minél több eladásod legyen. A termékleírások a...
Ha webáruházzal rendelkezel vagy webshopot szeretnél indítani, akkor valószínűleg hallottad már a SEO vagy keresőoptimalizálás kifejezést. Ha egy kicsit beleásod magad a témába, akkor láthatod, hogy minden segédlet, tanács azzal indul, hogy „határozd meg a kulcsszavaidat”. De mit is jelent az a szó, hogy „kulcsszó”? Hogyan tudod meghatározni a...
Ha saját weboldallal, webáruházzal rendelkezel, jó eséllyel hallottad már a SEO kifejezést. A SEO az angol Search Engine Optimization rövidítése, ami magyarul keresőoptimalizálást jelent, és az online marketing egyik alapján képezi.
A SEO jelentése
A SEO, a keresőoptimalizálás azt a folyamatot jelenti, melynek során úgy készíted el,...
Az online marketing feladata, hogy minél több látogató találjon rá webáruházadra, ami egyben több vásárlót, ügyfelet, bevételt is fog jelenteni számodra. A rendelkezésre álló online marketing megoldások száma folyamatosan bővül, valamint segítségükkel egyre jobb eredmények érhetők el. Lássuk, hogy milyen online marketing megoldások állnak a...
Manapság már szinte mindenki felismeri az okostelefonos internetezők fontosságát, és tesz azért, hogy webáruháza jól jelenjen meg kisebb méretű kijelzőkön is. Amíg korábban népszerű volt a külön monitorra és külön telefonra készített weboldal (m.valami.hu URL-lel), addig ma már a reszponzív design egyeduralkodónak számít a mobilbarát webáruházak...
A keresőoptimalizálás, SEO minden profittermelő webshop számára fontos helyet foglal el a tevékenységek, teendők között. A legfontosabb oldal egy webshop esetében a főoldal, melynek keresőoptimalizálásáról már írtunk korábbi cikkünkben. A fontossági sorrendben, a főoldal után, a következő szint a kategória oldalak, melyek optimalizálásával kiváló...
Gyakori probléma webáruház készítéskor, indításkor, hogy az elkészült webshop csak a feltöltött termékeket tartalmazza, minimális információval, és nem jönnek a látogatók, nincsenek vásárlók. Ilyenkor az egyik legjobb dolog, amit tenni lehet, az a tartalommarketing. Erről lesz szó cikkünkben.
A tartalom és a SEO
A SEO (...
Minden webáruház számára az első feladat elindulás után (és a működés során folyamatosan) a látogatók szerzése, aminek egyik fő része a keresőoptimalizálás (SEO). A SEO nem olyan egyszerű feladat, rengeteg kisebb folyamatból, feladatból, tevékenységből áll, melyek közül az egyik legfontosabb a linképítés.
Mi is az a linképítés?
A...
Amikor egy webáruház tulajdonos elkezd foglalkozni a marketinggel, akkor általában két lehetőség áll rendelkezésére: a keresőoptimalizálás és a Google Ads (korábbi nevén Google Adwords). Mivel a webáruházak számára az egyik legfontosabb feladat a látogatók szerzése, így minden lehetőséget ki kell használni, hogy minél több ember látogasson...
Napról napra egyre több webáruház készül és indul el, és mindegyiknek az a célja, hogy minél több látogatót szerezzen, eladást generáljon. Rengeteg olyan webshop van azonban, amely nem foglalkozik a keresőoptimalizálással, vagy foglalkozik vele, de nem jól teszi azt. Bejegyzésünkben a leggyakoribb keresőoptimalizálási hibákról lesz szó, és arról,...
2018 elején kezdtünk el komolyan foglalkozni az általunk készített karikagyurukell.hu webáruház keresőoptimalizálásával, és az elvégzett javításoknak, fejlesztéseknek köszönhetően a fontosabb kulcsszavakra sikerült a keresési találatok 3-4. oldaláról a 3-4. helyekre kerülni. Cikkünkben arról lesz szó, mivel értük el ezeket az eredményeket....
A webáruházak számára az egyik legfontosabb feladat, hogy minél több látogatót, vásárlót tudjanak szerezni, aminek elengedhetetlen eleme a keresőoptimalizálás. A keresőoptimalizálás (SEO) több részfolyamatáról írtunk már bővebben, ilyen volt a blog indítása (tartalommarketing), az egyedi termékleírások elkészítése vagy a főoldal...
Az ingyenesen használható Google Trends lényege, hogy megmutatja az egyes keresési kulcsszavakhoz, kifejezésekhez tartozó statisztikákat különböző területekre bontva. Ez a terület lehet akár az egész világ is, de lehet kifejezetten a magyarországi keresésekre szűrni, sőt, akár hazánk egyes megyéire is le lehet bontani a statisztikákat, ha elég...
Egy webshop indítása elméletben nem bonyolult dolog, gyakorlatban azonban sokszor előfordulnak olyan gyakori hibák, melyeket egy kis utánajárással, tervezéssel meg lehet előzni. Bejegyzésünkben olyan hibákat fogunk bemutatni, amiket célszerű megelőzni, ha azt szeretnéd, hogy internetes áruházad minél gyorsabban sikeres legyen, pénzt hozzon...
A webáruházak felületén megjelenő rendszeres, friss, új tartalom ma már az egyik elengedhetetlen része a keresőoptimalizálásnak (SEO-nak) és a marketingnek egyaránt. Ennek megfelelően cégünk is egyre több olyan webshopot készít, ahol külön kérik az Ügyfelek, hogy legyen lehetőségük cikkeket, híreket közzétenni. Egy ilyen bejegyzés elkészítéséhez...
A webáruházaknál a Rólunk (Bemutatkozás) oldal az egyik legfontosabb, nem közvetlenül a termékekhez kapcsolódó oldal. Ennek ellenére sokan nem fordítanak elég figyelmet kialakítására, sőt, jó néhány olyan webáruházzal is találkothatunk, ahol egyáltalán nincs bemutatkozó oldal. Cikkünkben azt fogjuk megvizsgálni, hogy miért fontos ez az oldal, és...
Az internetes kereskedelem egyik legnehezebb feladata, legyen szó induló webáruházról, vagy már működő webshopról, hogy új vásárlókat szerezzünk magunknak. Ez különös nehézségekkel jár új, most induló webshop esetén, mivel nem „új” vásárlókat kell szerezni, hanem az elsőt, első néhányat. Sokan nem foglalkoznak eleget, vagy egyáltalán, a látogatók...
A főoldal a webáruházak egyik legfontosabb oldala. Előző cikkünkben bemutattuk, hogy kell kialakítani, ha a látogatók szempontjából vizsgáljuk meg az oldal. Mai cikkünkben a keresőoptimalizált főoldalról lesz szó. A keresőoptimalizálásról (SEO) már írtunk bővebben, bemutattuk, miért fontos. Most megtudhatod, hogy milyen lehetőségeid vannak arra,...
Sokan nem gondolnák, de egy webshop elkészítésébe nem csak a termékek feltöltése, jellemzőik megadása tartozik bele, hanem a termékek leírását is el kell készíteni. Ez nem csak annyiból áll, hogy felsoroljuk a tulajdonságaikat, hanem lehetőleg egyedi, részletes leírással célszerű ellátni minden egyes terméket, mert ez alapján fogják az érdeklődők...
A SIKERES WEBSHOPOKHOZ hozzátartozik a látogatók számának folyamatos növelése. Sokan azt hiszik, hogy az eladások növelése csak közvetlen módon történhet (hírlevél tökéletesítése, különböző akciók, fizetős látogatószerzés - Google Adwords), azonban ez nem állhat messzebb a valóságtól. Az egyik legegyszerűbb módja a webáruházas látogatószerzésnek,...
Amennyiben webáruházat nyitottál, az első és legnagyobb kihívás az új látogatók webshopodra csábítása, majd ezen látogatók eladásokká történő konvertálása. Ezt a két folyamatot fogjuk részletesen bemutatni cikkünkben.
Látogatók szerzése
Minőségi tartalom
Az egyik leggyakoribb hiba, ha webáruházak másolt termékleírásokat, tartalmat...